DISPLAY CAMPAGNES

DISPLAY CAMPAGNES

Uw merk in beeld
Zoekadvertenties in Google werken als volgt: u zoekt op “fiets” en je krijgt vervolgens advertenties voor fietsen te zien. 

Google display campagnes werken andersom: u toont uw advertenties van fietsen op relevante plekken. Dat zijn sites en apps die mensen met interesse in fietsen gebruiken. Display Ads vergroten de bekendheid van uw product en/of merk op de juiste digitale plek. Want display-advertenties zijn niet beperkt tot weergave op één plaats op Google, maar worden weergegeven op aangesloten websites, apps en de inbox van Gmail. Dat noemt Google: het Display Network. Sites en apps kunnen zich daarvoor aanmelden.

Met display-advertenties kan u uw advertentie direct aan potentiële klanten laten zien zonder te wachten tot ze jou gaan vinden op internet. Hiermee kan u proactief mensen kennis laten maken met uw producten of diensten.


Wat wilt u laten zien?
Er zijn twee soorten display advertenties die u via Google kunt laten zien.

Display banners – De basis. Afbeeldingen en speciaal gemaakte korte videos (html5)
Display teksten– Een kale display-banner met enkel kleur en tekst.

En drie mogelijkheden waarop u kunt adverteren.

Sites - Alle websites die zijn aangesloten op het Google Display Network.
Apps- Specifieke categorieën van apps targeten
Gmail mailbox – Advertenties in de inbox van Gmail gebruikers.


Aan de slag met Display Ads?
Laat ons u helpen met onze deskundigheid en advies om succesvolle Display-campagnes te bouwen. Wij kunnen zowel adviseren als uitvoeren.

Interesse om uw bedrijf te laten groeien met Google Display Ads? Neem dan vrijblijvend contact op.

Neem contact op