DISPLAY CAMPAGNES

DISPLAY CAMPAGNES

Jouw merk in beeld

Zoekadvertenties in Google werken als volgt: jij zoekt op “fiets” en je krijgt vervolgens advertenties voor fietsen te zien. 

Google display campagnes werken andersom: jij toont jouw advertenties van fietsen op relevante plekken. Dat zijn sites en apps die mensen met interesse in fietsen gebruiken. Display Ads vergroten de bekendheid van jouw product en/of merk op de juiste digitale plek.

Want display-advertenties zijn niet beperkt tot weergave op één plaats op Google, maar worden weergegeven op aangesloten websites, apps en de inbox van Gmail. Dat noemt Google: het Display Network. Sites en apps kunnen zich daarvoor aanmelden.


Met display-advertenties kan jij jouw advertentie direct aan potentiële klanten laten zien zonder te wachten tot ze jou gaan vinden op internet. Hiermee kan jij proactief mensen kennis laten maken met jouw producten of diensten.

Wat wil je laten zien?

Er zijn twee soorten display advertenties die je via Google kunt laten zien.

Display banners – De basis. Afbeeldingen en speciaal gemaakte korte videos (html5)
Display teksten– Een kale display-banner met enkel kleur en tekst.

En drie mogelijkheden waarop je kunt adverteren.

Sites - Alle websites die zijn aangesloten op het Google Display Network.
Apps- Specifieke categorieën van apps targeten
Gmail mailbox – Advertenties in de inbox van Gmail gebruikers.

Aan de slag met Display Ads?

Laat ons jou helpen met onze deskundigheid en advies om succesvolle Display-campagnes te bouwen.
Wij kunnen zowel adviseren als uitvoeren.

Interesse om jouw bedrijf te laten groeien met Google Display Ads?
Neem dan vrijblijvend contact op.