Case: Hoe zet je een dierenkliniek op de kaart? - Shoptimalisatie
17039
page,page-id-17039,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive
Slide background

Hoe zet je een dierenkliniek

op de kaart?

“Wij willen onze kennis delen met de buitenwereld,,

Je bent een echte specialist, je hebt enorm veel verstand van zaken, je wilt de beste zorg geven aan dieren en je wilt je kennis delen met de buitenwereld.

Een dierenkliniek heeft in praktijk een regionale functie, echter bij Kortenoord reikt die veel verder. Veel klanten weten vaak niet dat een gemiddelde kliniek niet beschikt over een röntgenapparaat of andere essentiële middelen. Kortenoord heeft 3 volledige operatiekamers en fungeert meer als een dierenziekenhuis, dan kliniek.

Nieuwe operatietechnieken, homeopatie bij dieren, interne geneeskunde zijn voor Kortenoord inmiddels vanzelfsprekend geworden.

De beste zorg
Naar welke dierenarts ga je als een operatie niet goed is uitgevoerd? Wie geeft je dan wel de beste zorg voor je huisdier en hoe maak ik mijn keuze? Uit onderzoek bleek dat klanten bereid zijn vele kilometers te rijden voor de beste zorg van hun huisdier.

Het resultaat
Een nieuwe website met een heldere online marketingstrategie. De kennis van dierengeneeskunde werd gecombineerd met onze kennis en ervaring in e-commerce.

De vindbaarheid is verdubbeld, zowel regionaal als nationaal, nieuwe klanten weten hun weg te vinden naar de kliniek en Kortenoord kan hun kennis delen met de buitenwereld.

Ons werk voor Dierenkliniek Kortenoord
Strategie, website, training & begeleiding, design, SEO, SEA